Κλείνουν τα ΕΛΤΑ — αλλά το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο!

Ξεκίνησε με τα ΕΛΤΑ.
204 καταστήματα κλείνουν σε όλη τη χώρα, με το επιχείρημα ότι «έχουν χαμηλή εμπορική δραστηριότητα».
Η διοίκηση μιλάει για “εξορθολογισμό” και “ψηφιακό μετασχηματισμό”.
Οι δήμοι, όμως, μιλούν για ερημοποίηση.
Για ανθρώπους στην περιφέρεια που τώρα θα πρέπει να πάνε 30 και 40 χιλιόμετρα για να στείλουν ένα γράμμα ή να πάρουν μια σύνταξη.
Γιατί, κακά τα ψέματα: στην Ελλάδα, το ταχυδρομείο είναι ακόμα κομμάτι της καθημερινότητας — όχι απλώς «επιχείρηση».

Αλλά το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα ΕΛΤΑ.
Είναι όλη η αγορά των courier.
Καθυστερήσεις, “χαμένα” δέματα, ψεύτικες ενημερώσεις τύπου “ο πελάτης απουσίαζε” ενώ δεν χτύπησε ποτέ το κουδούνι, κι εξυπηρέτηση που σε κάνει να νοσταλγείς τα fax.

Το προσωπικό μου δράμα

Εδώ και μία βδομάδα περιμένω δέμα από γνωστή εταιρεία courier.
Με παίρνουν τηλέφωνο, μου λένε «θα περάσουμε σήμερα».
Δεν έρχεται κανείς.
Την επόμενη μέρα το ίδιο.
Και κάθε φορά που καλώ το κέντρο εξυπηρέτησης, ακούω την ίδια κασέτα:
«Έχει προγραμματιστεί εκ νέου για αύριο».
Αύριο.
Πάντα αύριο.

Αν αυτό το ζεις κι εσύ, δεν είναι τυχαίο.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή λέει πως οι καταγγελίες για courier είναι από τα πιο συχνά παράπονα στην Ελλάδα, ενώ η ΕΕΤΤ έχει ήδη ρίξει πρόστιμα εκατομμυρίων για καθυστερήσεις και κακή εξυπηρέτηση.
Και την ίδια στιγμή, το επιστολικό έργο έχει πέσει 90% την τελευταία δεκαετία — αλλά καμία εταιρεία δεν μπόρεσε να καλύψει το κενό σωστά.

Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό.
Θέλουμε απλώς ένα δέμα που φτάνει και μια εταιρεία που κρατά τον λόγο της.
Όχι “το δέμα είναι καθ’ οδόν” επί δέκα μέρες.
Όχι “ο πελάτης απουσίαζε” ενώ είσαι σπίτι και πίνεις καφέ δίπλα στο κουδούνι.
Και όχι “αύριο”, το εθνικό μας μότο.

Γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει tracking number —
υπάρχει μόνο «αύριο».

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΩΡΑ.

Τα λέμε Στο Γραφείο.

-Νίκος

Recommended for you

No posts found